7 Haziran 2014 Cumartesi

Bekar Ve Güzel Teyzem

Anlatacağım bu hikaye tamamen yaşanmıştır. Bu olay geçen hafta başımdan geçti. Ben 17 yaşında yakışıklı sayılabilecek bir gencim, neyse fazla uzatmayayım.

Geçen hafta pazar günü babam gazete almam için gazeteciye gitmemi istedi. Ben tam evden çıkarken annem arkadan seslenip elindeki poşeti teyzeme götürmemi istedi. Ben evden çıktım ilk önce gazeteleri aldım ve teyzeme uğrayıp poşeti bırakacaktım. Bu arada teyzem bekar olduğu için dedem ve annamle birlikte kalıyor ama dedemgil memlekete gitmişlerdi.

Kapı zilini çaldım ve teyzem inanımaz kısa bir şortla kapıyı açtı ve ben de poşeti teyzeme verdim. Teyzen elindekiler yeni gazete mi diye sordu ben de evet dedim. Teyzem .

gazeteler okumak için istedi. Ben de kahvaltıya bekliyorlar dedim. Teyzem beş dakika gir gidersin dedi. Ben de kabul ettim ve içeriye girdim. Salona geçtik.

Teyzem gazeteleri okumaya başladı. Gazeteyi kaldırıp okuduğu için yüzü gözkmüyordu. Ben de bundan faydalanıp teyzemin şortundan içeri bakıyordum. Teyzem gazetenin sayfasını değiştirirken beni gördü ve ne yapıyorsun diye bağırdı. Ben çok utanmıştım. Teyzem sinirle çadırı da

kurmuşsun dedi.

Ben bu arada kıpkırmızı oldum. Seni annene söyleyecegim dedi. Ama bir şartla söylemem dedi. Ben de ne diye sordum. Teyzem bildiğin gibi bekarım benimde canım bazı şeyler istiyo dedi bende ne istiyor dedim. Oda erkek istiyor dedi. Ben çok güzelsin erkek arkadaşın yok mu dedim. Ben bu lafı derdemez teyzem elini benim 17 santimlik aletin üstüne attı.

Ağzına

çoktan almıştı…Ben teyze ne yapıyorsun dedim. Teyzem beni annene söylerim diyerek tehdit etti. Bu arada teyzem benim aleti ağzına çoktan almıştı. Ben kahvaltıya bekliyorlar merak ederler dedim. Teyzem hemen kalktı .

telefonu aldı. Bizim evi aradı telefona babam çıktı. Teyzem: enişte faruk perdeleri takmama yardım edecek merak etmeyin dedi. Teyzem telefonu kapattıktan sonra kaldığı yerden devam ederek benim aleti ağzına almaya

devam etti. Teyzem 29 yaşında olmasına rağmen acemice yalıyordu. Ben de bu arada boş durmayıp teyzemin göğüslerini elliyor ve şortunu .

çıkartıyordum.

Şortu çıkarttıkken sonra üstündeki t-shırtu çıkardım teyzem beyaz don ve siyah sütyeniyle karşımdaydı. Önü biraz ıslanmıştı. Ben de donunu

çıkartarak amını yalamaya başladım. Teyzem ben bakireyim sakın yanlış bir şey yapma beni götten sikeceksin dedi. Ben de benim 17 santimlik aleti teyzemin götüne dayadım ve teyzem korkunç bir çığlık attı. Ben teyzemi sikerken teyzem boş durmayıp göğüslerini sıkıyordu. Daha sonra aletimi teyzemin götünden çıkartıp ağzına verdim ve ağzına boşaldım.

Teyzem dölerin yarısını yuttu yarısınıda tükürdü. 5 Dakika dinlendikten sonra

banyoya girdik. Banyoda da sikiştik. Banyodan çıktıktan sonra biraz dinlendikten sonra gazeteleri alıp eve döndüm. Eğer teyzemle bir daha sikişirsek

onu da sizlere anlatacağım… Gönderen: Figo

2 Haziran 2014 Pazartesi

İlk yarrağın tadına varışım

slm ben aydindan emre suan 24 yasindayim ap gayim size ilk sikilmemi anlatmak istiyorum o zaman 17 yasindaydim evde yanliz basima oturmus porno dergilere bakiyordum komsumuzun bende bir yas buyuk oglu hakan vardi bir anla kapi caldi toparlandim baktim hakan iceri davet ettim beni yari ciplak gorunce ne bu halin dedi bende onune porno dergileri attim beraber bakmaya basladik benim icimde ole kendimi siktirmek gibi birsey yoktu ama ordaki zencileri gordukce canim cekti ama nerden bilirdimki hakanin ole
olacagini.dergilere baktiktan sonra hakana baktim terlemis yaragi kalkmisti bir anda sik beni dedim hakan siddetle reddetti bende dergileri aldim altimda sadece sort vardi diger odaya giderken elimden dusurdum almak icin onunde domaldim baktim gotumu suzuyo aklima seytanlik geldi diger odaya gidip sortumu cikardim ve tam kapinin onunde domaldim beklemeye basladim iki dakika sonra kapi acildi hakan beni ole gorunce dayanamadi sikini cikardi sadece tukurukledi ve biranda hepsini coktu beynimde simsekler cakti gozlerim yasardi hic konusmadan sikti sikti ve sonra icine bosaldi cok merak etmistim siki ne kadar buyuk diye aynadan arkama baktim tam olarak 21 22 cm ve kalin tipki zenci yaragi gotum zonkluyordu.tuvaletten cıktı hafıf ınmıs yaragı 18 cm cvarındaydı kalkınca halıyle 22 cm mı buluyordu .dedım nasıl guzelmıydı ses cıkarmadı hemen onunde dız coktum agzıma aldım ama tamamen sokamıyordum emmeye basladım basımı bastırıyordu 5 dakıka emdım ayaga kalktım ayakta kalcalarımı ıkı elımle ıyıce araladım hafıfce surttu yaragını ben ınledım bana surtuksun sen dedı bıranda kokledı alışmıs degılım rahatlıkla aldı acı yoktu zevkten ıbnledım evet ben surtugum senın orospunum sık benı durmadan dıye o kadar hızlı sokuyordukı ayakta duramıyordun yere kopekleme pozısyona gectım basladı vurmaya ınledıkce ılıyordum 20 dakıka sıktı delıgımı agzıma bosalmasını ıstedım cıkartıp soktu agzıma hemen patladı hepsını yuttum döllerının bıraz daha emdım ındı yaragı
toparlandik ve o giderken bana birdaha olmasin duyan olur falan dedi.ama bugot onda aliskanlik yapti hergun gelmeye basladi benimde canima minnet saatlerce yalayip agzima bosaltiyorum sonrada buyuk bir zevkle ustene oturuyom ohhh ne guzel sikilmeye alistik artik o
bensiz ben onsuz yapamiyorum simdi askerde ve kendime siki 25 30 cm arasi kalin sikiciler ariyorum.

1 Haziran 2014 Pazar

Kız kardeşimle kankisini siktim 2014

Merhaba değerli seks hikaye okurları kız kardeşimin kanki diye isim taktığı seldaya hasta oluyordum. onlar ne zaman ders çalışcaklarsa be evde oluyordum. annem ve babam düğün için adanaya gittiler. kızkardeşimde seldayı bize çağıracaktı. bende gidip 10 tane bira aldım. akşam balkonda içiyorum yavaş yavaş tabi kız kardeşim geldi. abi bizde içelimmi dedi. için alın bakalım ama balkonda olmaz odaya geçelim dedim. odada müzik açtık. bunlar birinci biraları içince gülüşüp durmaya başladılar. bende bunlara oyun önerdim. ellerini ve gözlerini bağladım. pijamaların içindeki kalçalar öyle yumuşaktıki içim gitti. sonra bunları birbirine yaklaştırıp üzüm yediriyordum. dudakların hareketi birbirlerine dokunmaları çok zevkliydi. bunlaroyun diye üzümüde birbirlerinide emmeye başladılar. hiç gözlerini çözmeden bunlara bira içittirdim. elleri bağlı dizimin dibinde iki kız. biri kız kardeşim ama oda çok seksiydi. ikinci raundda gene üzüm verdim. aslında birbirlerini öpmekde hoşlarına gidiyordu. üçüncü salkımı istediler. biraz daha bira içittirdim üçüncü salkımdan önce artık dayanamadım pantolonumu çıkardım. bunlar üzümü gene yediler ama uzun uzun öpüşmeler başladı. bende bu arada bunlara bira içittirip öpüştürüyordum. sikim kalkmıştı. bunlar öpüşürken sikimi dudakların arasına dokundurur dokundurmaz. bunlar genebişey zannedip yemeye başladılar ama farkına vardılar. ne yapıyorsun çöz bizi dedi kız kardeşim ama artık geçti. alkolünde etkisiyle direnci o oldu. direk onun ağzına verdim emmeye başladı. kankisininde kafasından bastırdım neresinden emeceklerini şaşırıyorlardı azmışlardı. ellerini kurtarmaya çalışıyorlardı. kanki ellerini kurtarınca gözlerinide açtı kız kardeşimin ellerinide çözdü. soyundular üstlerinde atletleri altları çıplak. o iki taze götü yan yana dömeltip öpmeye başladım. onlarda birbirlerini öpüyordu. amlarını yalamaya başlamıştım. sikim taş gibiydi birde cinsel hap almıştım. birde porno açtım. filmdeki gibi kızkardeşimin memelerinin arasına verdim. gidip geldikçe ağzına almaya başını yakalamaya çalışıyordu. kankide meme uçlarını öpüyordu. oradan bakıp uygulayacağım ama iki bakire. sonra ikisinide götten siktim. hapın etkisiyle 5 posta gittim ama kız kardeşim bir hafta kıçının üstüne oturamadı. kankisi selda ise her oturuşumda sen aklıma geliyorsun diye sevgilim oldu. seldayla zamanı gelince evlenicez . tabi kız kardeşimi dışlamadık devam ediyoruz. bu arada bir arkadaşları daha var bakire değilmiş onu nasıl sikeceğimi merak ediyorlar.. onu bekliyorum